Klantenservice
Bestellen & betalen
Het plaatsen van een bestelling bij Furniture Link is eenvoudig.
1. Navigeer naar het product wat je wenst aan te schaffen.
2. Klik op de knop "Voeg toe aan winkelwagen".
3. Klik op "verder winkelen" wanneer je nog meer producten toe wilt voegen aan je winkelwagen. Of klik op "naar winkelwagen" om je bestelling af te ronden en over te gaan tot betaling.
4. Vul je gegevens nauwkeurig in en doorloop het veilige betalingsproces.
5. Je bestelling is nu geplaatst. Zodra we jouw bestelling succesvol doorgekregen hebben, ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.
Wanneer je jouw bestelling wenst te annuleren of aan te passen, willen we je vragen om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
Wij streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te versturen. Het kan daarom gebeuren dat jouw bestelling al afgehandeld en klaar voor verzending is gemaakt. In dit geval is het dan ook niet mogelijk om iets te wijzigen of de bestelling te annuleren.
Bij Furniture Link kun je veilig betalen op twee manieren: met een creditcard of via iDeal.
Creditcard
Om veilige betaling te garanderen accepteren wij betalingen met Mastercard en Visa.
iDeal
Via iDeaal kun je gemakkelijk en snel betalen. Kies bij betaalmethode tijdens het afrekenproces voor iDeal en selecteer vervolgens je bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven.
Levertijd & bezorging
Wij begrijpen als geen ander dat je jouw nieuwe kantoormeubilair graag zo snel mogelijk ontvangt. Daarom doen wij er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.
Wanneer een product op voorraad is, vindt de verzending over het algemeen binnen 3 tot 8 dagen plaats.
Omdat wij veel grote producten verkopen en bestellingen vaak uit grote aantallen bestaan, werken wij met diverse pakketvervoerders. We nemen altijd contact met je op na het plaatsen van je bestelling over hoe en wanneer deze bezorgd zal worden.
Een bestelling wordt gratis geleverd vanaf €750,00. Voor bestelling met een orderwaarde minder dan €750,00 rekenen wij €49,00 verzendkosten.
Retourneren
Voldoet je bestelling niet helemaal aan je wensen? Jammer! Binnen 14 dagen kun je jouw bestelling retourneren.
Om je bestelling aan te melden voor een retournering, dien je een e-mail te sturen naar info@furniturelink.nl. Vermeld in deze e-mail het ordernummer en omschrijf duidelijk welke producten je wenst te retourneren.
Vervolgens laten wij je zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 3 werkdagen) weten hoe de retournering verder afgehandeld zal worden.
Aan het retourneren van een bestelling zijn kosten verbonden.
Omdat wij veel grote producten verkopen en vaak grote aantallen verkopen, variëren de kosten voor een retournering. Wanneer je jouw bestelling als retournering bij ons aanmeldt, laten we jou zo snel mogelijk weten wat de kosten hiervoor zijn en op welke wijze de bestelling geretourneerd kan worden.
Na herroeping van de bestelling storten wij het geld op dezelfde wijze terug zoals de bestelling is betaald. Hierop zijn geen uitzonderingen mogelijk.
Uiteraard storten wij het geld zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk 14 dagen nadat wij de retournering in ons magazijn hebben ontvangen.
Ontdek je bij ontvangst van de bestelling dat er iets niet helemaal goed is gegaan? Wat vervelend! Dit lossen we uiteraard graag met je op.
We vragen je om in het geval van een onjuist, incompleet of beschadigd artikel contact met ons op te nemen per e-mail via info@furniturelink.nl.
Vermeld in deze e-mail het ordernummer, adresgegevens, telefoonnummer en de productnaam. Omschrijf zo duidelijk mogelijk wat er mis is en voeg van een eventueel defect foto's van het artikel toe.
Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met je op voor verdere afhandeling.
Klachten, garantie & reparatie
Valt het product binnen de garantieperiode en vertoont het een gebrek of defect? Stuur dan een e-mail naar info@furniturelink.nl.
Vermeld in deze e-mail het ordernummer, telefoonnummer, adresgegevens en geef een duidelijke omschrijving van het gebrek of defect.
Zodra we jouw aanmelding van garantie hebben ontvangen nemen we zo snel mogelijk contact met je op om dit af te handelen.
Furniture Link heeft kwaliteit en service hoog in het vaandel staan. We betreuren het dan ook ten zeerste dat je een klacht hebt.
Om hiervan te kunnen leren, willen we je vragen om bij een klacht een e-mail te sturen naar info@furniturelink.nl. Vermeld duidelijk in het onderwerp van de e-mail dat het om een klacht gaat.
We streven naar een snelle en correcte afhandeling van een eventuele klacht. Daarom geven we je uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Bij een complexe zaak kan dit langer duren. Hiervan stellen we je dan tijdig op de hoogte.
